It is impossible to update to version 7 since 28.02.2017


Author
Message
Vladislav
Vladislav
New Member
New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)
Group: Forum Members
Posts: 5, Visits: 8
I select program menu item "Check for updates" and get the error "Unable to download upgate information". Thus, execution of instruction http://knowledgebase.macrium.com/display/KNOW7/Installing+a+Macrium+reflect+v6+to+v7+Upgrade impossible.
Firewall, antivirus and other programs that may restrict access to the Internet, cut off - the same result.

Also from the moment of release of version 7 it is impossible to create inquiry in technical support on the https://macrium.freshdesk.com/support/tickets/new# page - infinite expectation of check of any specified e-mail for feedback.

Besides, for sending inquiry to technical support it is required to specify a "Support Key" which upon purchase of the license nobody told me.


Выбираю в программе пункт меню "Check for updates" – получаю ошибку "Unable to download upgate information". Таким образом, выполнение инструкции http://knowledgebase.macrium.com/display/KNOW7/Installing+a+Macrium+reflect+v6+to+v7+Upgrade невозможно.
Брэндмауэр, антивирус и другие программы, которые могут ограничивать доступ в интернет, отключал - результат тот же. Также с момента выпуска версии 7 невозможно создать запрос в техподдержку на странице https://macrium.freshdesk.com/support/tickets/new# - бесконечное ожидание проверки любого указанного e-mail для обратной связи. Кроме того, для отправки запроса в техподдержку требуется указать некий код поддержки, который мне при покупке лицензии никто не сообщил.

Tags
Edited 23 March 2017 1:16 PM by Vladislav
Vladislav
Vladislav
New Member
New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)New Member (7 reputation)
Group: Forum Members
Posts: 5, Visits: 8
There have passed 17 days, any of the called problems isn't solved, and there is no answer to this message. In technical support it is impossible to address for the reasons given above. I won't begin to call to other country as it is expensive, and there is no technical support in Russian, and I don't speak English. Developers in general read this forum, or only the exhausted buyers of the program write here?

Прошло 17 дней, ни одна из названных проблем не решена, и нет ни одного ответа на это сообщение. В техподдержку обратиться невозможно по вышеуказанной причине. Звонить в другую страну я не стану, так как это дорого, и нет техподдержки на русском языке, а по английски я не говорю. Разработчики вообще читают этот форум, или сюда пишут только измученные покупатели программы?



Gosha
Gosha
Macrium Representative
Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)Macrium Representative (149 reputation)
Group: Macrium Moderators
Posts: 109, Visits: 1.2K
Здавствуйте Владислав,

Мы приносим извинения за задержку с ответом на ваш вопрос. Мы испытываем необычайно высокий объем поддержки, и ваше сообшение осталось незамеченным.

Ключ к доступу поддержки был вам доступен с момента покупки лицензии Макриум Рефлект.
Вы можите найти ключ к доступу поддержки на вашей лицензии о программном обеспечение каторую вы получили по електронной почте при покупке Макриум Рефлект. Етот ключ находится под датой покупки и начинаестся с буквы 'S'.

Портал поддержки был починен на прошлой недели и сейчас вы можете присилат нам запроси там.

Я увидел что вы щас прислали нам сообшение на нашу електроннию почту '[email protected]', я продолжу нашу переписку там.

С уважением,

Гоша Колосов - Macrium Support

Kind Regards

Gosha

Next Webinar

See our reviews on

Trustpilot Logo
Trustpilot Stars


Edited 23 March 2017 2:36 PM by Gosha
GO

Merge Selected

Merge into selected topic...



Merge into merge target...



Merge into a specific topic ID...




Reading This Topic

Login

Explore
Messages
Mentions
Search